welcom to my weblog

Email:Ahmadzamani123@yahoo.com

welcom to my weblog

Email:Ahmadzamani123@yahoo.com

دانلود رمان زیبای (آیین من)

رمان فوق العاده زیبای (آیین من)


رمان ایرانی و عاشقانه آیین من (جلد 1 و 2) | کاربران انجمن نودهشتیا نام کتاب : آیین من
رمان ایرانی و عاشقانه آیین من (جلد 1 و 2) | کاربران انجمن نودهشتیا نویسنده : ...
رمان ایرانی و عاشقانه آیین من (جلد 1 و 2) | کاربران انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۲٫۶ کیلوبایت
رمان ایرانی و عاشقانه آیین من (جلد 1 و 2) | کاربران انجمن نودهشتیا دسته  ادبیات رمان عاشقانه

رمان ایرانی و عاشقانه آیین من (جلد 1 و 2) | کاربران انجمن نودهشتیا قالب کتاب : PDF

رمان ایرانی و عاشقانه آیین من (جلد 1 و 2) | کاربران انجمن نودهشتیا تعداد صفحات :360


رمان ایرانی و عاشقانه آیین من (جلد 1 و 2) | کاربران انجمن نودهشتیاخلاصه داستان:

سمانه به عقد آئین همکار و دوست خانوادگیشان درمیآید درحالیکه آئین عاشق دیگری است و به اجبار خانوده اش با او ازدواج کرده. سمانه بخاطر علاقه به شوهرش تصمیم دارد آئین را متوجه حضور خود کند ولی آئین تمام حواسش متوجه آتوسای مرموز است و به سمانه خیانت میکند. با ترک آئین توسط آتوسا او کم کم متوجه حضور سمانه میشود ولی نمی تواند با خودش کنار بیاید. سمانه که کودک سر راهی ای را به فرزندی می پذیرد و کم کم زندگیش رنگ و بوی عشق میگیرد ولی آتوسا بازمیگردد و سمانه با تصمیمی ناگهانی همه کسانی را که دوست دارد ترک میکند.
قسمت دوم
۳-۴ سال میگذرد و سمانه بازمیگردد حالا که درسش تمام شده به عنوان رزیدنت به بیمارستان پدرشوهرش برای همکاری بازمیگردد و متوجه میشود قضایا با اون چیزی که فکر میکرده متفاوت است. او ناگزیر است برای سها دخترش شناسنامه بگیرد و مقدمات طلاقش را فراهم کند پس به سراغ آئین می رود اما…


لینک دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد