welcom to my weblog

Email:Ahmadzamani123@yahoo.com

welcom to my weblog

Email:Ahmadzamani123@yahoo.com

txt

                          به نام خدا
دلم تنگ شده واسه روز بارووونی  
که نگام میکردی با حس بی قراری
.....
.برای دیدن همه ی متن به ادامه مطلب بروید
اون روزا واسه عشقمون میمردی
ولی الان چرا تنهام گذاشتی
هه آخه چرا، چرا باید اینجوری بشه 
منم دوست داشتم بابا این رسمشه
چقدر زود گذشت اون روزای خوش
که منو مینداختی توی آب حوض
میگفتی منو دیدی با یه غریبه
گفتم کجا ، میگفتی ازت بعیده
نمیخوام بگم برگرد ولی اینو بدون
خیلی سخته واسم اینو قبول کن
واسه ی چشات من میمردم
شاید فکر کنی که من بی عرضم
ولی نه، اینجوری فکر نکن
چیزهایی رو میگمو خوب حفظش کن
شاید یه روز پشیمون شیو برگردی
بهم بگی دوست دارم, چرا قهر کردی...؟
نظرات 1 + ارسال نظر
arash جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.googooli123.blogsky.com

اخه جرا شعره نعیم رو گذاشتی کفتار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد